Menu
Geen producten gevonden

»

Bezorging en kosten

Belangrijke mededeling:

Naar aanleiding van de adviezen van de Nederlandse Rijksoverheid m.b.t. COVID-19 (het corona virus) zijn wij bij Tuinplantenwinkel.nl genoodzaakt een aantal tijdelijke maatregelen te treffen. Wij hopen op uw begrip.

1. Bestellen vanuit België?

Bestellingen plaatsen op Tuinplantenwinkel.nl vanuit België is tijdelijk niet mogelijk.

Met in acht neming van respect voor, en medeleven met de collega-bedrijven in ons buurland België, stoppen wij per direct met het aannemen van nieuwe bestellingen uit België.

Alle lopende bestellingen vanuit België proberen wij de komende dagen z.s.m. af te leveren. Een dag voor levering krijgen de betreffende klanten bericht hierover.

Mocht het niet meer lukken om de lopende bestellingen in België af te leveren door maatregelen en/of wetswijzigingen, dan zullen we in overleg met de klant kijken naar de beste oplossing (bijvoorbeeld het annuleren of verplaatsen van de bestelling naar een later tijdstip).

2. Winkel in Knegsel?

Onze fysieke winkel Neutkens Planten- en bomencentrum te Knegsel voor onbepaalde tijd gesloten.

Omdat wij het niet meer verantwoord vinden om ons winkelpersoneel bloot te stellen aan het risico op eventuele besmettingen en vanwege de lagere personele bezetting in deze ingrijpende periode, hebben wij moeten besluiten om onze fysieke winkel in Knegsel per direct te sluiten zolang dit nodig is.

De sluiting is een tijdelijke maatregel.

Voor u betekent dit dat u tot nader bericht GÉÉN bezoek kunt brengen aan onze fysieke winkel in Knegsel.

3. Levertijden?

Door de maatregelen en de onzekerheid kan de levertijd van bestellingen op Tuinplantenwinkel.nl voor onze Nederlandse klanten oplopen tot  maximaal 10 werkdagen i.p.v. de gebruikelijke 2 tot 4 werkdagen. Houd hier rekening mee bij het bestellen.

4. Ik kan niet bestellen?

Wij merken dat er op momenten meer bestellingen binnen komen dan wij kunnen verwerken en bezorgen. Dit heeft te maken met het voorjaar en de maatregelen aangaande het coronavirus. Samen werken wij keihard om iedereen goed te beleveren, maar het kan voorkomen dat wij een tijdelijk stop moeten invoeren waardoor het plaatsen van een bestelling tijdelijk niet mogelijk is. U merkt dit als u een product niet meer kunt toevoegen aan uw winkelwagen.

Zodra wij weer ruimte krijgen kunt u weer normaal via de site bestellen. U kunt hiervoor de site in de gaten houden.

Deze maatregel nemen wij omdat we graag willen dat u volgens onze zelfde voorwaarden kunt blijven bestellen en dat de kwaliteit van onze service en planten gewaarborgd blijft. Wij hopen op uw begrip.

5. Gezondheid op één!

Uw gezondheid en die van ons personeel staat op een. Vandaar dat wij hierin de adviezen van het RIVM overnemen. Onze bezorgers bellen aan en zetten uw bestelling neer bij de voordeur. Onze bezorgers houden een afstand aan van 1,5 meter aan bij het bezorgen van de bestelling. We willen u vragen om deze afstand te respecteren.

Als u een plek heeft aangegeven waar wij uw bestelling neer mogen zetten, dan zet onze bezorger uw bestelling hier neer.

 

 

Een deel van ons wagenpark

Bezorging

99% van de bestellingen worden met eigen vervoer bezorgd. Alleen kleine, niet kwetsbare bestellingen worden bezorgd door een in bloemen en planten gespecialiseerde pakketdienst.
We bezorgen door heel Nederland en België. Hierboven ziet u een deel van de voertuigen waarmee we uw bestellingen bezorgen. Wij staan altijd garant voor een goede aflevering. Uw bestelling is op deze manier in handen van een echte specialist. Schade aan de planten is op deze manier onmogelijk. Indien u tijdens het bestelproces aangegeven heeft waar we uw bestelling neer moeten zetten word dit gedaan. Indien u niets aangegeven heeft en u niet thuis bent, proberen wij het bij de buren en vind u een kaartje in de brievenbus met het adres waar het is afgeleverd. Als dit ook niet mogelijk is nemen we contact met u op voor een nieuwe afspraak.

Bezorgkosten

Alle bestellingen boven de € 75,- bezorgen wij GRATIS. Voor bestellingen tot € 75,- hanteren wij een standaard bezorgtarief van € 7,95. Deze tarieven gelden voor bezorging in heel Nederland (dus ook de Waddeneilanden) en België.

Verpakking

Uw bestelling wordt met zorg in dozen ingepakt op onze speciaal daarvoor ingerichte afdeling. Op deze manier blijft de kwaliteit van de producten gewaarborgd tijdens de verzending. Op het moment dat uw bestelling verzendklaar is, krijgt u van ons een email dat uw bestelling de volgende dag wordt afgeleverd.

Planten leven. We streven er daarom naar om planten zo snel mogelijk te bezorgen om schade te voorkomen. U hoeft niet thuis te zijn ten tijde van de bezorging maar vragen daarvoor wel aan u waar wij het pakket neer mogen zetten. Bijvoorbeeld bij uw voordeur of in de tuin. Dit kunt u aangeven bij het afronden van uw bestelling.

Afhalen

U heeft ook de mogelijkheid om uw bestelling af te komen halen op ons plantencentrum in Knegsel. Wanneer u voor deze optie kiest betaalt u geen extra kosten. Afhalen is altijd gratis. Zodra de bestelling door ons is verzameld en ingepakt, krijgt u van ons een mail dat uw bestelling klaar staat. Wacht dus met het afhalen, totdat u deze mail gehad heeft!

Wanneer u op ons plantencentrum bent, meldt u zich bij de balie / kassa. Zorg ervoor dat u uw ordernummer bij de hand heeft. Het adres van ons plantencentrum is: Eerselseweg 35 in Knegsel.

Voor onze openingstijden klik hier

Aangepaste bezorging rond Kerst en Oud & Nieuw 2020/2021

Rond Kerst en Oud & Nieuw hanteren wij andere levertijden. Houdt voor de exacte levertijden in deze periode deze pagina in de gaten.

© Tuinplantenwinkel.nl

Alle prijzen zijn inclusief BTW

Webshop keurmerk

 

PayPal iDEAL Bancontact / Mister Cash MasterCard Visa American Express AfterPay NL B2C Digital Invoice Bank transfer AfterPay NL B2B Digital Invoice AfterPay BE B2C Digital Invoice

Door gebruik te maken van Tuinplantenwinkel.nl, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Meer weten? Bekijk ons privacy policy.